SAGGA – CONTENT MARKETING

Sagga – content marketing

De ce content marketing? Pentru că funcţionează!

Conținutul trebuie să se afle în centrul marketingului dvs., pentru că marketingul tradițional devine din ce în ce mai puțin eficace.

Content marketing-ul este o abordare strategică de marketing axată pe crearea și distribuirea de conținut valoros, relevant și coerent pentru a atrage și a păstra un public clar definit și, în cele din urmă, pentru a-i determina pe potenţialii clienţi să acţioneze într-un mod profitabil pentru business-ul dvs.

În loc să promovaţi produsele sau serviciile, oferiți clienților și clienților potenţiali un conținut cu adevărat relevant și util, pentru a-i ajuta să își rezolve problemele.

TE-AM CONVINS? DACĂ RĂSPUNSUL E DA, IA LEGĂTURA CU NOI AICI. DACĂ NU, CITEŞTE MAI DEPARTE…

Content marketing-ul este folosit de branduri de top

Studiile arată că marea majoritate a companiilor folosesc content marketing-ul. Amintim doar Procter&Gamble, Microsoft, Cisco Systems sau John Deere. dar acest tip de marketing este folosit şi de companiile mici și mijlocii. De ce? Pentru că funcționează.

Iată doar un exemplu de content marketing:

Îţi oferim trei motive – și beneficii – pentru companiile care utilizează content marketing:

  1. Creşterea vânzărilor
  2. Economii în bugetul de marketing/promovare
  3. Clienții mai buni, mai loiali, mai ataşaţi brandului

TE-AM CONVINS? DACĂ RĂSPUNSUL E DA, IA LEGĂTURA CU NOI AICI. DACĂ NU, CITEŞTE MAI DEPARTE…

Conținutul reprezintă prezentul și viitorul marketingului

Acum vă rugăm să mergeţi la începutul paginii şi să citiţi încă o dată definiţia content marketing-ului, dar de data aceasta eliminați cuvintele „relevant” și „valoros”. Iată! Aceasta este diferența dintre content marketing și celelalte „deșeuri informative” pe care companiile le „livrează” clienţilor. Companiile trimit mereu informații, însă, de cele mai multe ori, conţinutul nu este relevantă sau valoros. Asta face din content marketing un instrumnt atât de interesant şi de eficace în condiţiile actuale, în care fiecare dintre noi suntem asaltaţi zilnic de sute de mesaje de marketing.

TE-AM CONVINS? DACĂ RĂSPUNSUL E DA, IA LEGĂTURA CU NOI AICI. DACĂ NU, CITEŞTE MAI DEPARTE…

Marketingul este imposibil fără un conţinut foarte bun

Indiferent de mix-ul marketing pe care îl folosiți, content marketing-ul trebuie să facă parte din strategia dvs.

Conținutul de calitate face parte din toate formele de marketing:

Social media marketing – pentru că strategia de content marketing precede strategia dvs. de social media
SEO – pentru că motoarele de căutare recompensează companiile care publică conținut de calitate, consistent
PR – pentru că strategiile PR de succes depind de informaţiile relevante pentru clienţi, nu pentru afacerea dvs.
PPC (pay per click) marketing – Pentru ca marketing-ul PPC să funcționeze, aveți nevoie de conținut relevant în spatele lui.
Inbound marketing – Inbound marketing înseamnă crearea de conținut convingător și valoros distribuit printr-o varietate de canale online, precum și accesarea comunităților online. Şi în acest caz, conținutul este esențial pentru a genera trafic şi lead-uri

CERE AICI O OFERTĂ PERSONALIZATĂ!